Vad är det för fel!?
Datum 2012-08-13 Tid 22:01:19 Julia

Det är typ fel på videon så att jag kan inte ladda upp den.
Har försökt as länge! Men det funkar inte så tills jag löser det kan ni säga en bild ni vill ha eller länka här nere vilken bild så redigerar jag den med ögonen och allt. OBS: Ta gärna bilden med en bra kamera eller där man ser ögonen bra, typ som min är jag ganska nära kameran och den är tagen av en systemkamera!
Postat av: Moffa

När jag var i din ålder såg min ögon så här ut - utan trollerier! (Nästan åtminstone).

2012-08-13 @ 23:36:01
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Supersöt bild!

2012-08-30 @ 17:38:37
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Skriv den här:

Kommentera sötis,vill gärna läsa.